Je bent nu hier: Home > Actueel

 

 

Blij worden > Luisteren naar je klanten


Nieuwsbrief > Altijd blij

Wilt u op de hoogte blijven? Onze nieuwsbrief maakt u iedere maand weer blij. Geen stoffige verhalen maar inspirerende tips, tricks en weetjes.

> Ja, stuur mij die blije nieuwsbrief!


Wijsheid > Niet twijfelen, doen!

'Aandacht voor de klant belangrijker dan productieproces'

11-07-11

ImageVergeet de verschillende productieprocessen en zakenmodellen. Het gaat helemaal niet meer om het beste productieproces. Het gaat om aandacht voor de klant. Dit verklaart marketingadviseur Jim Stolze in zijn nieuwe boek Uitverkocht!. “Aandacht is de valuta van de nieuwe economie.”

Volgens Stolze zien sommige bedrijven niet dat de economie is getransformeerd van een producteconomie naar een aandachtseconomie. Enkel een goed product met een gestroomlijnd productieproces is niet meer genoeg om echt succesvol te zijn.

“Heel veel bedrijven zijn zo goed geworden in wat ze doen, dat ze zich niet meer concentreren op wat belangrijk is: aandacht voor de klant”, verklaart Stolze tegenover NUzakelijk.nl. “Je toekomstig verkoopsucces hangt af van de aandacht die je verdient.” De schrijver heeft het expres over verdienen en niet over kopen. Het inkopen van zendtijd of advertentieruimte in een krant is niet meer genoeg om de aandacht van de consument te krijgen.

 
 
(BRON: Nu.nl)

 




Delen met anderen

 

 

   


© Voorwaarde 2011. Alle rechten voorbehouden.